ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ . ΜΕΓΑΛΗ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ !

Ιστορικό
Η Ατλαντική Ένωση με εντυπωσιακές διεθνείς συνεργασίες σε επίπεδο μετόχων και αντασφαλιστών (μεταξύ των μετόχων της περιλαμβάνεται και ο ασφαλιστικός οργανισμός Basler, μέλος του Ομίλου της κορυφαίας ελβετικής τραπεζο-ασφαλιστικής εταιρίας Baloise και ενός από τα 13 ιδρυτικά μέλη της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος, το 1907), έχει πετύχει:

  • Να καταλάβει την 1η θέση στον ελληνικό χώρο σε επίπεδο φερεγγυότητας και με μεγάλη διαφορά από τη 2η εταιρία στα πανευρωπαϊκά stress tests (2014) της Ευρωπαϊκής Αρχής Ασφαλίσεων και Επαγγελματικών Συντάξεων [EIOPA], με βάση το Solvency II
  • Να είναι ΠΡΩΤΗ σε φερεγγυότητα ασφαλιστική εταιρία στην Ελλάδα, βάσει των ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Διαθέτει, με αποτελέσματα της 31ης Δεκεμβρίου 2016, Δείκτη Φερεγγυότητας 267,40%, δηλαδή σχεδόν 3 φορές περισσότερο από το απαιτούμενο (ελάχιστο επίπεδο απαίτησης για κάθε ασφαλιστική εταιρία, ποσοστό 100%)
  • Να συμπεριλαμβάνεται στις 50 ταχύτερα ανερχόμενες ελληνικές επιχειρήσεις όλων των κλάδων της Οικονομίας (Fortune)
  • Να διατηρεί παράδοση συνεχούς κερδοφορίας 28 ετών, με παράλληλη αύξηση Ιδίων Κεφαλαίων
  • Να διαθέτει πρωτοποριακές ασφαλιστικές παροχές και σύγχρονες μηχανογραφικές εφαρμογές
  • Να εφαρμόζει γρήγορες και απλές διαδικασίες αποζημιώσεων
  • Να διπλασιάσει την έκταση των κεντρικών της γραφείων από τα 2.500 τ.μ. στα 5.000 τ.μ
  • Να εξυπηρετεί πάνω από 300.000 πελάτες (ιδιώτες & επιχειρήσεις)
  • Να διαθέτει συνεργάτες και σημεία εξυπηρέτησης σε όλη την Ελλάδα
  • και το σημαντικότερο:

    • Να διαθέτει φιλική, προσωπική και αξιόπιστη προσέγγιση σε πελάτες και συνεργάτες
    • Να είναι πολύ σύγχρονη αλλά και με μεγάλη ιστορία!
Αξιολογήσεις Πελατών

4.4/5

Ικανοποιηση πελατων

ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ της ασφαλιστικής εταιρείας από 1752 αξιολογήσεις
607 Αξιολογήσεις

61%

NPS

Πόσο πιθανό είναι να συστήσετε την εταιρία / προϊόν / υπηρεσία μας σε ένα φίλο ή συνάδελφό σας.

Η βαθμολόγηση για αυτή την απάντηση βασίζεται πιο συχνά σε κλίμακα 0-10.

Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

ΠΩΣ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ

5.0
Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

2017-12-15
5.0
Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

2017-12-15
5.0
Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

2017-12-05
5.0
Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

2017-12-05
4.0
Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

2017-12-05
4.0
Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

2017-12-04
4.5
Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

2017-12-03
5.0
Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

2017-12-03
5.0
Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

2017-12-02
5.0
Εξυπηρέτηση
Διαδικασία αποζημίωσης
Σχέση τιμής / καλύψεων

2017-11-30
Επίπεδο Ποιότητας
Δεν υπάρχουν αρκετά δεδομένα για την αποτύπωση επιπέδου ποιότητας.